می تواند حمله قلبی توان با بیماری مزمن کلیه ایجاد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند حمله قلبی توان با بیماری مزمن کلیه ایجاد

می تواند حمله قلبی توان با بیماری مزمن کلیه ایجاد می شود؟ همانطور که همه ما می دانیم، که کنترل مناسبی بیماری کلیه خواهد عوارض بسیاری ایجاد، شنیدن حمله یکی از آنها، که ممکن است نرخ dath از بیمار بیماری کلیوی را افزایش دهد.

می تواند بیماری کلیوی مزمن حمله قلبی علت؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) باعث می شود که کلیه ها در یک راه غیر قابل برگشت است آسیب دیده. به عنوان یک نتیجه، این ارگان های مهم دیگر نمی تواند کار موثر برای تنظیم چگونه آب در سراسر بافت های بدن و عمل به عنوان یک فیلتر برای محافظت از بدن در برابر سموم مدت و بلند مدت آسیب کلیوی خواهد ogans ما صدمه دیده در قلب توزیع شده است. بنابراین بیماری مزمن کلیه می تواند حمله قلبی شود.

چه عواملی می تواند باعث حمله شنیدن؟

گاهی اوقات عوارض ناشی از CKD همچنین می توانید بیماری های قلبی عروقی را، آنها عبارتند از:

کلسیم بیش از حد یا فسفر در خون، که می تواند سفت و تنگ عروق خونی

سطوح بالای هموسیستئین، که برخی از شواهد نشان می دهد می تواند دیواره شریان آسیب و تشویق لخته خطرناک

التهاب سیستمیک است که التهاب است که در تنها بخشی از بدن نیست، بلکه به طور کلی گسترش و می تواند به حملات قلبی و سکته منجر

بیماران CKD نیز مستعد ابتلا به کم خونی است، که یک کاهش تعداد سلول های قرمز خون است. کم خونی طولانی مدت می تواند به قلب باعث به منظور توسعه یک هیپرتروفی بطن چپ، که به معنی عضله در سمت چپ قلب می شود غیر طبیعی ضخامت دارد. این می تواند به نارسایی احتقانی قلب منجر شود.

از آنجا که حتی از دست دادن جزئی از عملکرد کلیه به شدت می تواند به افزایش خطر آسیب رساندن به قلب، سکته مغزی، حمله قلبی یا سایر مشکل قلبی و عروقی رخ می دهد گاهی اوقات قبل از CKD است و حتی تشخیص داده میشود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی بیماری کلیوی شما باید خود را به خوبی کنترل کنید.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: